fredag 30 december 2011

Fredagscitatet.



Vet ni? Nu blir det bara ljusare och ljusare för varje dag som går. Om bara några fjuttiga månader är våren hos oss igen.

Och tills det blir varmare igen har jag virkat ytterligare en flätmössa. Denna gången en svart, lite längre, baggyvariant.



Tack för i år, kära bloggläsare. Stort tack för att ni läser. Stort tack för att ni kommenterar. Det är ni som gör att det fortfarande är roligt och givande att blogga.

Ha nu ett fantastiskt gott nyår. Och ett fantastiskt gott 2012.

12 kommentarer:

Zara sa...

Önskar er med ett gott nytt år!!
tack för ditt bloggande och rolig läsning.
Syns nästa år igen!
Kram

Camilla sa...

Gott nytt år till er!

Anonym sa...

Tack för att du skriver! Det är det som gör det så roligt att läsa:-)

Gott nytt år till dig och hela familjen!

Eva

Therese Larsson sa...

Gott nytt år och tack för all inspiration!! Lurar på om jag fixar att få ihop en sån flätad mössa, är det svårt och krångligt?
Kram

Mina Stickor sa...

Tack själv för all fin inspiration du delar med dig av :)

Fru Olsson sa...

Gott Nytt År till dig och din familj. Må du virka många mössor och skriva många blogginlägg även nästa år :-) Jag läser och roas och kanske kanske tar jag itu med en mössa nån gång. Men inte i år. Kanske nästa.

// Karin

Photo by Maria sa...

Och ett stort tack till dig som delger dig av härliga kungen, Majkis urroliga kommentarer och din virkkonst.. Jag njuter och skrattar mest var gång jag kikar in..

Njut nu sista fredagen för detta året och ha ett Gott Nytt 2012..

Kram Mia

Cias Små Ting sa...

Gott nytt år till dig och dina kära

bom sicka bom sa...

Riktigt gott nytt år till dej och din familj!
Din blogg innehåller så mycket värme, trivsel och små tokigheter.
En väldigt fin blogg, som du skall ha stort beröm för!
Kram!
Ulrika

Helena Högberg sa...

Jag är glad att jag hittade din blogg! Gott nytt år!

Johanna sa...

Gott Nytt År! Ser fram emot att få följa din blogg och erat liv detta år med. Tack för att du skriver!

Om Ett Hus sa...

Dina citat är så fina! Vad är det för typsnitt som du oftast brukar använda? Tycker det är så himla fint!