onsdag 17 mars 2010

Äntligen!

Just idag blev vårt badrum klart. Tre veckor har vi haft hantverkare här till och från. Kungen har tidigare behövt duscha på golvet, men så småningom kommer det komma upp en duschbrits som gör att vi kan duscha honom i en mer skonsam höjd för våra ryggar. Lovely!

Varmt välkommen till rundturen där jag visar lite före och efter bilder.
Vi börjar med vår aprikosgrå-tjusiga förebild.



...och så ett par lite bättre efterbilder.





Ikväll hade Kungen och Majkis premiärbad. Kungen sjöng Manboy och fnissade och Majkis skrek: Mer schampoo!! Betyg: Mycket väl godkänt alltså.




Och en fråga. Om det börja växa vitt skägg på ens dotter under ett bad....betyder det att hon har badat för länge då? Hon blev lite skrynklig också. Ska jag vara orolig? Det var väldigt längesedan jag hade badkar så jag är lite osäker på hur det hela fungerar.

6 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Wow så snyggt.. Och avis blir jag på badkaret..

Äh vad gör lite skägg på flickebarnet, det kan man ju raka bort så låt henne bada lääääänge ;-)

Kram Mia

Sandra sa...

WOW!! Vilket snyggt badrum!! Måste vara rena drömmen för Majkis och Kungen att få ha badkar :-)

NoOne sa...

Wow...Snyggt!!!! ♥

bettina sa...

Så snyggt!
Skägget det är bra på vintern - låt det vara kvar så värmer det ett litet ansikte!

Zara sa...

Åh vad fint det vart och vad skönt att ni får till det för Bosse. Och även för era ryggar.
Kram

Skalmans mamma sa...

Verkligen jättesnyggt! Kommer att bli toppen med duschbrits också. Den skulle vi inte klara oss utan.
Kram